• Sheridan Chung posted an update 1 year, 8 months ago

    در این هفته با توجه به این که وضعیت بیمار تا حدودی بهبود یافته است، بسته به نظر فیزیوتراپ سه بار در روز و هر بار بین 5 تا 10 مرتبه باید حرکت تکرار شود. پس از گذراندن هفته دوم و سوم فیزیوتراپی کمر و انجام دادن دقیق و به اندازه پرس شانه طی این دو هفته، بدن تا حدودی مقاوم تر شده و برای انجام تمرینات سخت تر آمادگی پیدا می کند. در هفت چهارم و پنجم ورزش پیشنهادی فیزیوتراپ پُل زدن می باشد که عضلات کمر و لگن را به خوبی تقویت می کند. پس از گذشت هفته ی اول فیزیوتراپی کمر و آمادگی نسبی بدن برای انجام تمرینات کششی و قدرتی، فیزیوتراپ برای هفته دوم به بیمار برخی از تمرینات را آموزش می دهد تا در منزل انجام دهد. خانه هر کسی محلی برای ایجاد آرامش محسوب می شود و افراد در خانه ی خود از آرامش بیشتری برخوردارند، به همین علت اگر فیزیوتراپی در منزل بیمار انجام شود موجب ایجاد آرامش روحی در بیمار می شود.

    در درمان سیاتیک فعالیت بدنی موثرتر از استراحت است پس حرکات را با مشورت متخصص یاد بگیرید وسبک زندگی تان را تغییر دهید. فیزیوتراپی در منزل ممکن است همراه با دارو درمانی (داروهای تجویزی

    هنگامی که کسی به علت فعالیت های شغلی خود ناچار است به صورت مداوم اجسام سنگین جا به جا نماید و یا شخصی در ورزشی مانند وزنه برداری شرکت دارد، در برخی مواقع دچار مصدومیت کشیدگی عضلات و رباط می شود و در ناحیه آسیب دیده درد شدیدی احساس می کند. در ادامه مقاله به بررسی دلایل و علائم کمردرد، راهکارهای درمانی و روش های متعدد فیزیوتراپی که برای درمان کمردرد استفاده می شوند می پردازیم. علاقه مندان به دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل در شهر تهران می‌توانند به سایت شرکت تک زنگ سلامت به ادرس takzangesalamat.com مراجعه کنند. فیزیوتراپی در منزل ، خدمتی است که تنها توسط و یا با هدایت و نظارت یک فیزیوتراپیست انجام کی‌شود و شامل بررسی، تشخیص، برنامه ریزی درمانی، مداخله و ارزیابی است. دیگر نگران افراد بستری در منزل خود نباشیدهمکاران ما با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی کلیه خدمات پزشکی و بیمارستانی را در منزل شما با نازلترین قیمت و در اسرع وقت ،توسط کادر مجرب درمان (آقا/خانم) ارایه میدهند. فیزیوتراپ با توجه به نتایج مرحله اول، میزان آسیب، محدویت ها و ناتوانی فرد بیمار، روند درمانی، نوع درمان و توضیح شرایط به بیمار را در این مرحله انجام می دهد.

    تکنیک‌ های الکتروتراپی، روش‌ های درمانی دستی یا برنامه‌ های مختلف ورزشی، کشش عضلات، ماساژ، طب سوزنی، گرما و سرما درمانی. همه ی این خدمات را بیمار می تواند به صورت فیزیوتراپی در منزل دریافت کند. یکی از نکات مهم در حیطه فیزیوتراپی در منزل معاینه دقیق شخص به واسطه درمانگر است به گونه ای که تمامی حرکات وی کنترل و ارزیابی و مشکل ریشه یابی شود. سپس تشخیص و تجویز متخصص می تواند به فرد کمک شایانی کند و همچنین با مشورت و ارائه راهکار از سمت و سوی فیزیوتراپیست شخص مشکل خود را آسان تر درمان می کند.

    درباره ما

    به فیزیوتراپیست تان دقیقاً بگویید که در چه نواحی از بدنتان درد دارید و تا چه اندازه می‌خواهید عملکردتان در طی جلسات فیزیوتراپی بهبود یابد. در فیزیوتراپی سعی بر این است، تا بیمار بتواند قوای حداکثری خود را به دست آورد و آن را حفظ نماید و به در جریان عادی زندگی خود برگردد. و تکنیک های ماساژ آغازگر علم فیزیوتراپی بوده تا جایی که در امروزه تکنیک ماساژ دستی بسیار متفاوت تر از انواع ماساژ درمانی در فیزیوتراپی می باشد.

    با استفاده ازخدمات فیزیوتراپی در منزلمی توانید در هزینه‌های خود بیش از پیش صرفه جویی کنید. فیزیوتراپی در شمیرانات ، فیزیوتراپی در حفظ عملکرد های حرکتی، مدیریت بیماری های مزمن و آموزش به بیمار و مراقب او، هم فعالیت می کند. فیزیوتراپی در بلوار فردوس ، در فیزیوتراپی بیماران با جریان برق درمان می شوند . فیزیوتراپی در قیطریه ، امکان انجام فیزیوتراپی در هر سنی وجود دارد. انقباض طولانی مدت این عضله به علت نوع سبک زندگی سبب بروز آسیب و شروع درد زانو و لگن می شود.

    ورزش درمانی کمک می کند مطمئن شوید که استخوان شکسته شده قادر به تحمل بار و فشاری است که در کارهای روزانه با آنها مواجه می شوید. بعد از شکستگی استخوان، قسمت شکسته شده توسط پزشک جا انداخته می شود. اما در شکستگی های شدیدتر برای قرار گرفتن درست قطعات استخوان، عمل جراحی ORIF (جا اندازی ﺑﺎز ﺑﺎ ﻓﻴﻜﺴﺎﺳﻴﻮن داﺧﻠﻲ) را انجام می دهند. بعد از شکستگی استخوان دست یا پا، استخوان جا انداخته شده باید ثابت و بی حرکت بماند تا به طور کامل بهبود یابد. برای شکستگی های ساده، پزشک ممکن است از قالب متحرک استفاده کند.

    چنانچه می خواهید بیشترین نتیجه را از فیزیوتراپی دریافت کنید باید نهایت همکاری لازم را با شخص درمانگر داشته باشید. فیزیوتراپی در منزل مشهد طور کلی فیزیوتراپی در منزل نه تنها برای بهبود و درمان برخی بیماری ها موثر است بلکه عملکردهای حرکتی نیز به سرعت بهبود می یابند و فرد می تواند توان زیادی برای انجام کارهای خود دریافت کند. در این زمان بیمار می تواند ادامه درمان خود را بیرون از منزل و با مراجعه به کلینیک های مربوطه انجام دهد.

    افرادی که از اضافه وزن بالا رنج می برند باید پیش از بروز کمردرد برای کاهش وزن اقدام نمایند و یا اگر کمردرد دارند باز هم با کاهش دادن وزن خود به درمان کمردرد خود کمک نمایند. فیزیوتراپی در منزل روشی از درمان می باشد که با استفاده از جریانات الکتریکی،تجهیزات مکانیکی ، تمرین های ورزشی و سایر عوامل فیزیکی به درمان اختلالات و بیماری های ماهیچه ای، عصبی و اسکلتی پرداخته می شود. همچنین در فیزیوتراپی در منزل از پرتوهای فروسرخ و فرابنفش ، گرما ، نور ، جریان برق و ورزش به منظور درمان استفاده می گردد. برترین کیفیت خدمات پرستاران با تحصیلات عالیه ، آموزش دیده و … در کمترین زمان ممکن به منزل شما خواهند آمد با ما در ارتباط باشید مرکز پرستاری شبانه روزی “زندگی برتر” به صورت 24 ساعته با مشاوره رایگان آماده پاسخگویی و ارائه خدمات پرستاری در منزل می باشد. ارائه خدمات درمانی و فیزیوتراپی به بیماران با مشکلات مفاصلی و روماتولوژی، آرتریتی ، بیماران رتوروزی و…در منزل.

    لازم است بدانید که هزینه خدمات فیزیوتراپی، در صورتی که در منزل انجام شود، می توان از نظر هزینه بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه باشد. چرا که شما زمانی که برای دریافت این خدمات به مراکز درمانی مراجعه می کنید، مبلغ بسیار بالایی را بابت هزینه رفت و آمد پرداخت خواهید کرد. بنابراین در صورتی که این روش درمانی در خانه برای بیمار شما انجام شود، هزینه رفت و آمد به طور کلی حذف شده و این گونه از نظر اقتصادی بسیار صرفه جویی خواهد شد. مرکز توانبخشی ایرانیان از جمله مراکزی است که با استفاده از کادری مجرب و تعلیم دیده در زمینه فیزیوتراپی و توانبخشی، آماده خدمت رسانی به مردم در منزل خودشان است. به همین دلیل است که خدمات خود را به صورت فیزیوتراپی در منزل ارائه می دهد.

    پس از اجرا ارزیابی مجدد برای بررسی تأثیر برنامه درمانی انجام می‌گیرد. کاردرمانی عبارت است از استفاده از فعالیت‌های هدفمند برای افرادی که در اثر آسیب یا بیماری دچار محدودیت اختلال عملکرد روانی، اجتماعی، رشدی یا اختلال یادگیری شده اندوهدف آن ایجاد حداکثراستقلال،جلوگیری از ناتوانی وحفظ سلامتی فرد می باشد. عوامل زیادی می‌توانند منجر به درد و مشکلات فک شوند که بسیاری از این مشکلات می‌توانند از طریق فیزیوتراپی فک درمان شوند.

    همراهان آنان زمان کافی برای انتقال بیمار به مراکز درمانی نداشته باشند. شما هم اکنون برای دریافت خدمات و مشاوره درمانی میتوانید با ما تماس بگیرید. موارد زیاد دیگری هم وجود دارد که می توان به درست ننشستن، قوز کردن، پا رو پا انداختن و غیره اشاره کرد. برخی از حرکاتی وجود دارند که به نوعی می شود با آنان دردهای خفیف به وجود آمده را برطرف کرد و همین طور پس از دوره طولانی نقاهت نیز با انجام دادن آن ها، بهبود سریع تر را یافت. لباسی که مانع از انجام حرکاتتان شود را نپوشید زیرا فیزیوتراپیست می‌خواهد پایداری مفاصل و حرکات شما را بسنجد. که ذکر شد را داشته باشید اینکه پزشک و پرستار متخصص شما خانم باشد یا اقا را میتوانید انتخاب کنید.

    از عوامل تأثیرگذار در تعیینهزینه ی فیزیوتراپی در منزلمی توان به موارد زیر اشاره کرد. تمریناتی که فیزیوتراپیست به او می دهد، را به خوبی انجام دهد، و به توصیه های درمانی او گوش کند. با استفاده از گزینه فیزیوتراپی در منزل، افراد بیشتری قادر به ادامه جلسات فیزیوتراپی و جلوگیری از بروز عوارض احتمالی سلامتی خواهند بود. با داشتن فیزیوتراپیست‌ های واجد شرایط جلسه یک به یک را به راحتی منزل خود انجام می‌ دهند، و بیمار می‌ تواند احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

    در هزینه‌ های رفت و آمد صرفه جویی می‌ شود، که این موضوع در شهرهای بزرگ مانند کرج نکته ی قابل توجهی می‌ باشد. بیماری­های مرتبط با عضلات و اسکلت مانند تاندونیت­ها و بورسیت­ها. اطلاعاتی مانند چگونگی شروع درد ، ماهیت درد و مدت زمانی که درگیر این مشکل هستید را با فیزیوتراپ در میان بگذارید . اما یک راه حل ساده نیز امروزه به وجود آمده که شما در هر جای کشور که باشید، قادر خواهید بود نوع با کیفیت و ساخته شده توسط شرکت های بزرگ و نام آشنا، محصول را تهیه کنید. به نوعی سایت های متعددی هستند که مراکز اصلی فروش این محصول به شمار می روند.

    وقتی این عضلات ضعیف یا سفت شوند، کمردردهای شدید و بد حالتی بدن‌ به وجود می آید. فرقی ندارد کجای تهران یا کرج باشید، اگر شما نیز در این شرایط قرار دارید و احساس نیاز به یک فیزیوتراپ داشتید، کافی است تا با مشاورین ما در هوم کا تماس برقرار کرده و فیزیوتراپ مورد نظر خود را رزرو کنید. در طی مرحله دوم پس از این که عضلات آسیب دیده ترمیم شدند، تولید اکسید نیتریک در بدن افزایش یافته و موجب کاهش التهابات می شود.

    استفاده از کمپرس سرد یا یخ منجر به کاهش درد و التهاب ناشی از مناطق آسیب دیده می شود، که معمولاً در اوایل دوران آسیب دیدگی بین 15 تا 20 دقیقه روی نقاط آسیب ‌دیده از آن استفاده می کنند. در این روش با استفاده از یک وسیله مخصوص امواج را به لایه های زیرین بدن می تاباند، تا با نفوذ این امواج و حرارت ناشی از آن مشکلات بیمار را درمان کنند. وقت اعضای خانواده جهت انتقال بیمار به مراکز درمانی گرفته نمی شود. در فاشیای پلانتار، قسمتی که به عنوان فاشیای کف پا شناخته می شود و به عنوان بافت همبند اطراف کف پای شما عمل می کند، دچار التهاب می شود. درمانی که دریافت می کنید می تواند از کشش ساده ساق پا تا انجام آنالیز راه رفتن برای درمان این التهاب متفاوت باشد. تمام موارد بالا می تواند روی قیمت فیزیوتراپی در خانه تاثیر داشته باشد.

    ارائه خدمات درمانی و فیزیوتراپی به بیماران با اختلالات عصبی مانند بیماران سکته مغزی، انواع تومور، ضایعات نخاعی و عصبی و…در منزل. فیزیوتراپی در بیمارستان، کلینیک ها، درمانگاه ها، آسایشگاه ها، مراکز نگهداری، مراکز ورزشی، مطب ها و حتی در منازل برای بیماران با هر نوع مشکل مفاصلی، استخوانی و عضلانی فراهم می باشد. زندگی برتر اکسین، خدمات پرستاری برای گروه های مختلف را تحت عنوان پرستار کودک ، پرستار سالمند ، پرستار بیمار در دستور کار خود قرار داده است. این خدمات خود را به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای سال ارائه میدهد . این مرحله شامل برنامه ریزی و روش های درمانی دقیق و کامل می باشد که برای کاهش اسپاسم و درد می توان از روش های مختلف در بکار گرفتن و استفاده از دستگاه های الکترونیکی و پرتوان و در مراحل حاد استفاده کرد‌. می توانید پس از جلسه ی درمانی فیزیوتراپی در منزل استراحت کنید و به بدنتان فرصت ریکاوری بدهید، تصور کنید که قادرید به راحتی در خانه ی خود استراحت کنید تا حالتان بهتر شود.

    ۱۵ تا ۳۰ ثانیه این حالت را نگه دارید و بعد به شکل اول برگردید. مقابل سطحی صاف ثابت و محکم بایستید و مطمئن شوید بدن و پاهای تان صاف و طبیعی هستند. این ورزش عضلات تا کننده اصلی لگن را هدف قرار داده که در فعالیت ‌های روزمره بسیار دخیل هستند. مقابل سطحی صاف و محکم بایستید و مطمئن شوید بدن و پاهایتان صاف و طبیعی هستند.

    اهمیت فیزیوتراپی هر روز بیشتر می شود زیرا آمار ها نشان می دهد بسیاری از افراد بالای ۶۵ سال نیاز به تعویض مفصل ران و زانو دارند. فیزیوتراپی می تواند به تنظیم نحوه حرکت در فعالیت های روزانه و بهبود شکل آنها هنگام ورزش کمک کند. یک روش درمانی بدون نیاز به عمل جراحی میباشد و مکانیسم عمل آن به صورت ایجاد پالس های انرژی بوده که بافت های آسیب دیده خاص در تاندون های غیر طبیعی را مورد هدف گیری قرار می دهد. با این کاردر قسمت های آسیب دیده جریان خون افزایش یافته و باعث تحریک بازسازی سلول ها و بهبودی می شود، و همچنین عواملی را که باعث ایجاد درد می شوند را می کاهد.

    می تواند مراقبت‌ های شخصی توسط فیزیوتراپیست دریافت کند، بدون این که مجبور شود، به بیمارستان‌ ها و یا کلینیک‌ ها مراجعه و صبر کند. با استفاده از این روش برای بیمارانی که دچار سکته ی مغزی شده اند، باعث می شود، تا بتواند هر چه سریع تر به روند زندگی عادی خود برگردند. نکته قابل توجه این است که هر یک از این تکنیک ها به شیوه خاص برخی از قسمت های بدن را تحریک میکند و عملکرد بهبودی را تسریع می بخشد. فیزیوتراپیست ها با تکیه بر تخصص خود بیمار را تشویق و ترغیب می کند که مسئولیت سلامتی خود را بر عهده بگیرند و درگیر بهبودی خود باشند. این افراد در تخصص های مختلف و حیطه های متعدد همچون مراقبت های بهداشتی و اجتماعی فعالیت می کنند. پس از درمان سرطان، بیمار با درد و ناتوانایی زیادی دست و پنچه نرم می کند بنابراین، برای مدیریت پیامدهای درمان، می‌توانید از فیزیوتراپی کمک بگیرید.

    مرکز سلامت نوین به خاطر در نظر گرفتن مسائل فرهنگی و مذهبی و راحتی بانوان برای انجام فیزیوتراپی در منزل امکان اعزام فیزیوتراپیست خانم را برای بیماران خانم فراهم کرده است. فیزیوتراپی در منزل توسط بانوان باعث افزایش روحیه بیماران خانم و حس راحتی آنان و در نتیجه درمان سریع تر و بهتر آن ها می‌ شود. آب درمانی (جکوزی) طوری طراحی شده است، تا خون رسانی به نقاط آسیب دیده را افزایش دهد. استفاده از این روش درمانی باعث کاهش درد و بهبود گرفتگی عضلات می شود. در لیزر درمانی از امواج غیریونیزه با طول موج مشخص را به بافت های آسیب دیده بیمار می تابانند، که معمولاً بین 1 تا 3 دقیقه زمان می برد. در این روش فوتون های نور انرژی مورد نیاز را به بافت های آسیب دیده می رساند، که برای بهبود زخم، التهاب و کاهش دردهای شدید به کار می رود.

    به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با دلایل و مزایای فیزیوتراپی در منزل، به طور کامل آشنا کنیم. فیزیوتراپی یا درمان فیزیکی از شاخه های علوم پزشکی است که امروزه نیاز به آن با توجه به شیوع انواع اختلالات ، کم تحرکی و افزایش وزن رو به افزایش می باشد. معمولا افراد بعد از آسیب های جدی برای توان بخشی اعضای بدن به درمان از طریق فیزیوتراپی روی می آورند و هدف از این درمان، بازپروری، حفظ و به حداکثر رساندن عملکرد، حرکت و قدرت فرد است. فیزیوتراپی در منزل تنها باید توسط متخصص فیزیوتراپی که دارای كارت نظام پزشكي يا كارت انجمن فيزيوتراپی و علم و تجربه کافی است انجام بگیرد تا سلامت بیماران با خطر مواجه نشود. در عین حال، بستگان بیماران را قادر می سازد تا در روند توانبخشی شرکت کنند. شما می توانید طبق راحتی خود و یا عزیزانتان درخواست فیزیوتراپ خانم و آقا را از موسسه پرستاری مهرگان نو داشته باشید.

    درمان اسپاسم کمر و یا گرفتگی عضلات کمر با استفاده از روش های متعددی مانند لیزر درمانی، آب درمانی، ماساژ، طب سوزنی و حرکات کششی انجام می شود. در مواردی دیگر افراد ممکن است به علت ضایعه نخاعی و یا کهولت سن توان حرکت را نداشته باشنددر چنین شرایطی نیز بهترین راه آوردن فیزیوتراپ به منزل می باشد، زیرا جا به جایی این اشخاص کار نسبتا سختی می باشد. فیزیوتراپی کمر برای درمان درد های کمر ناشی از درد های غیر اختصاصی، درد سیاتیک، درد ناشی از آسیب دیدگی دیسک و درد ناشی از آرتروز و تنگی کانال نخاعی یک گزینه مناسب محسوب می شود و در بسیاری از موارد جوابگو بوده است. کمردرد تا پیش از کهنه شدن و شدت یافتن با یک استراحت کوتاه آرام می شود، اما توجه کنید که با گذر زمان و بی توجهی به این درد ها دیگر استراحت برای کاهش درد جوابگو نیست و باید حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید تا برای حل مشکل تصمیم بگیرد.

    مطمئن شوید ستون فقرات حالت طبیعی دارند و پاها هم صاف روی زمین هستند. ایجاد کشش در این عضلات امنیت فعالیت های روزمره را تامین کرده و ریسک آسیب را پایین می آورد. هدف این ورزش چهار سر ران، ایلیوپسواس ( عضله کمر که به لگن متصل شده ) و ایلیاکوس (عضله خاصره ای) است. این تمرینات در بهبود عضلاتی که مسئول فعالیت ‌های ایمن هر روزه هستند موثراند. هدف این تمرین عضلات چهار سر ران است که نقش مهمی در بهبود تعادل ایفا می کند.

    در صورتی که بیمار دچار ضعف باشد که در طول دوره برطرف نشده است به سرعت برای رفع آن اقدام می نمایند. از طرفی این افراد قادر به انجام درمان های مختلفی مانند ماساژ درمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، توانبخشی و … می باشند. یکی از مشکلات افرادی که می خواهند از خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی در منزل استفاده نمایند، نداشتن تجهیزات مورد نیاز جهت انجام تمرینات درمانی می باشد. مرکز توانبخشی ایرانیان تمامی تجهیزات مورد نیاز در حوزه فیزیوتراپی و توانبخشی را در اختیار فیزیوتراپ های خود قرار داده است تا با توجه به تمرین و نیاز بیمار از آن ها استفاده نمایند. بنابراین در صورت تماس با این مرکز می توانید علاوه بر فیزیوتراپ، از بهترین و به روزترین تجهیزات فیزیوتراپی نیز در منزل خود استفاده نمایید. استفاده از خدمات فیزیوتراپی می تواند درمان موثری برای افرادی باشد که دچار مشکلات اسکلتی و ماهیچه ای هستند.